Prihláste sa

Zapamätať prihlásenie:


DETROIT - PITTSBURGH...pohlad jedneho fanusika

Kratky clanok o tom, preco to vidim inak a nechapem niektorych fanusikov hokeja :)


Som fanusik Pittsburghu uz nejakych 15 rokov. Nepretrzite od svojho detstva. Nesmierne sa tesim z jeho tohtorocneho vitazstva. Pretoze je prve, ktore som zazil ´nazivo´.

V prvom rade nedokazem pochopit ludi, ktori minuly rok drzali palce Pittsburghu a tento rok Detroitu. A kolko je na Slovensku takych ludi – 90% ??? Mozno, mozno aj viac. Citam diskusie po 7. finalovom zapase a vsetko sa toci okolo Mariana Hossu, sem-tam clanok o Mirovi Satanovi…Ziadny Pittsburgh, ziadny Detroit..len Hossa,Hossa, Hossa, Hossa,Satan. Pre tych, pre ktorych boli PENS este minuly rok najlepsie muzstvo v NHL sa zrazu tucniaci stali najnenavidenejsim klubom v NHL len preto ze poslali Satana na farmu…Vsetci vtedy kydali na Guerina, na vedenie klubu, proste na vsetko co suviselo s Penguins. Darmo som sa snazil v diskusiach vysvetlit im, ze to co robia je zrejme dobra vec. Nakoniec sa angazovanie Guerina a Kunitza ukazalo ako brilantny tah.

Teraz trochu k Hossovi – minuly rok mu Tucniaci poskytli asi vsetko co bolo treba. Vyhliadli si ho v slabucke Atlante, vzali ho k sebe, dostal sancu vyhrat Stanley Cup, hral v utok s Malkinom, ci Crosbym (neviem presne), s kym lepsim chcel este hrat?? Navyse mu nukali kralovsky plat. Treba sa pozriet aj na to…a ako sa zachoval? Znenazdajky sme sa jeden den docitali informaciu, ze Hossa podpisal Detroitu. Je to skvely hrac, dufam ze raz vyhra Stanley Cup, ale to co spravil PENS sa mi zdalo nie 2× najprofesionalnejsie.

Proste tymto BLOGom chem povedat viacero veci:

1.) Nerozumiem fanusikom NHL, ktori si vyberaju svoje oblubene muzstvo rok co rok (z velkej casti len kvoli SVK hracom, ktori su vo forme). Tak ked raz fanuskujem MHC Martin tak im budem fanuskovat cely zivot, no nie??? Alebo budem drzat palce teamu, kde bude hravat napr. Bartos???

2.) Necakal som, ze vsetko bude len o Hossovi a o tom ako si ten SC zasluzil. Vyskusajte sa na to pozriet v sirsich suvislostiach

3.) Zda sa mi ze Miro Satan je velmi velmi prehliadany. Bol predsa plnohodnotnym clenom teamu, ktory vyhral SC. a ja som nesmierne rad ze sa mu to podarilo prave s Pittsburghom.

Takze tolko tento BLOG. Viac-menej je to len moj velmi subjektivny pohlad na vec so zdoraznenim na to, ze sa mi zda velmi smiesne ked si ludia menia svoj best NHL club castajsie ako je striedanie 4 rocnych obdobi.

LETS GO PENS ;)


elvis12 BLOG

 

Súhlasím...: ... so všetkým, podobne ako ty fandím Pittsburghu asi od roku `95. Nepáčila sa mi tá kampaň v médiach, kde sa všetko točilo len okolo M. Hossu. Všade som len počúval, ako si to Marián zaslúži, aké by to bolo kruté, keby by prehral z práve s Pittsburghom a podobne. Nikto si ani nespomenul na Mira Šatana, ale pred 9 rokmi po MS v Petrohrade a potom o dva roky po MS v Goteborgu vykrikovali "Šarky na hrad." Podľa mňa si Stanley Cup Miro zaslúži rovnako ako Marián, ak nie ešte viac, veď je v podstate na sklonku kariéry. Marán má pred sebou ešte niekoľko sezón v NHL, a Stanley Cup v jednej z nich určite získa (teda dúfam). P.S.: nepáčilo sa mi ako sa po konci zápasu kamery venovali len M. Hossovi, akoby čakali či sa rozplače alebo niečo podobné.
13.6.2009 - 19:14
0

StevenY BLOG

 

Ja nesuhlasim...: Aha pozri sa na to takto. Ja budem fandit Detroitu, aj ked tam nebude ziadny Slovak, ale su mnohi fanusikovia, ktori si zvolia uplne ine kriteria - niekto fandi Slovakom a za ktory tim hraju je mu lahostajne, niektori maju oblubeneho hraca a fandia iba jemu a sleduju ho pocas celej kariery, bez ohladu na to, kde hra. Dalsia skupina fanusikov fandi tomu, kto hra momentalne najlepsi hokej, je to vec slobodnej vole a kazdeho osobna vec a vobec to nie je chyba. Inak, keby si bol Ty sam taky fanusik Pens, tak by si vedel, s kym hral vlani Hossa. Pises tu obsirne o niecom, o com nevies taku podstatnu vec? Co sa tyka tejto serie. Ja osobne mam vazne vyhrady k tomu, ako Detroit zvladal niektore herne situacie a aj vdaka tomu prehrali - zasluzene prehrali. Ale o takychto zapasoch, seriach rozhoduju detaily, Henk minule trafil tycku, Kronwall vcera tiez a zapas sa mohol skoncit celkom inak, alebo napriklad aj to, ze prvy gol padol sice po Stuartovej chybe, ale aj po chybe rozhodcov, ktori tam mali piskat icing. Nevadi, boli aj ine situacie, kde urobili chybu rozhodcovia v prospech Detroitu. Stanley Cup je v dobrych rukach. Ohladom toho angazovania Kunitza - vtedy ma tu isli niektori ukrizovat, ked som napisal, ze ta vymena bude prospesna pre oba timy, a ze Pens tym trejdom nestratili. Ja som sledoval Pens aj pocas sezony a Kunitz im priniesol to, co im aj vdaka Mirovym slabuckym vykonom predtym nemali. Miro vsak naopak vcera odohral zapas, aky som ho davno nevidel odohrat, dokonca blokoval strely a bojoval - ak si sledoval sezonu, tak musis vediet, ze on si za preradenie do AHL mohol sam.
13.6.2009 - 19:44
0

Pagliuca BLOG

 

O slabuckych Mirovych vykonoch som pisal aj v mojom blogu. Tiez tvrdim ze ta vymena Penguins prospela.
13.6.2009 - 21:16
0

bigi BLOG

 

suhlasim az...: na dve veci a to je kunitz je pravda ze ked prisiel k pens aj bodoval a potom sadajak odmlcal, a prave odisiel ofenzivny bek po ktorom zostal v time takyto iba gonchar aj ked pravda je taka ze ziskom SC sa to vsetko negovalo ale aj tak si mylim ze tento trejd nebol na prospech a druha vec hossa sa rozhodol tak ako sa rozhodol a je to iba na nom. je zaujimave ze seckym vadi crosby a jeho "forsirovanie " v mediach ale hossa uz je v poriadku aj ked je to pochopitelne, ale tak isto je to pri crosbym a teraz to bude este viac. mne osobne na hossovom odchode z pens vadia dve veci pre ktore sa ako fans pens tesim ze "my" mame SC, jedna je tie jeho vyhlasenia o tom prestupe do detroitu. a druha je to dlhe natahovanie shera pred podpisom detroitu, lebo pens medzi tym opustili koli hossovy viacery hraci a dokonca ktory patrili medzi najoblubenejsich.
13.6.2009 - 20:47
0

freemt

 

Suhlas.Hossa doslova rozbil PENS a je obdivuhodne,ze toto muzstvo ziskalo SC! Pre NHL je to doposial TOP udalost tohto storocia!
13.6.2009 - 21:08
0

StevenY BLOG

 

Ty portirecis sam sebe, z timu Pens odislo par hracov, ale pozri sa na ich vykony po odchode z timu (ziadna slava) a na vysledok Pens tento rok - Stanley Cup. Neviem, ktory z nich Ti tak velmi v time Pens chyba, ale nakoniec to pre Pens dobre dopadloi. Povedz mi meno hraca, ktory si myslis, ze Pens chybal, z tych co po vlanajsej sezone odisli. Dalsia vec je to, ze kazdy vedel, ze Hossa bude volny hrac, a ze ho po sezone stratia. On do Pens nechcel ist, on tam bol vymeneny. A vraj top udalost storocia - este dobre, ze nenapises tisicrocia
13.6.2009 - 21:50
0

freemt

 

Storocie je uplne na mieste,nemozes pisat o tisicroci,ked este neubehlo ani jedno storocie,to len tak na okraj.Najdi mi jedneho hokejoveho odbornika,ktory by dal za PENS deravy gros po tych odchodoch a zranenych hracoch na zaciatku sezony.Odporucam ti v klude prekonat tento vyrazny uspech PENS.Hossa a Conklin to proste posrali.
13.6.2009 - 22:07
0

StevenY BLOG

 

Vsak som tam dal smajla, ze to myslim ironicky. Pises o udalosti storocia, ked z neho ubehlo iba 9rokov Keby si cital moje prispevky, tak vies, ze uspech Pens povazujem za zasluzeny a nemusim nic prekonavat. Vsak cele je to sport a raz vyhra jeden, inokedy zase druhy. Ja som videl dobry hokej, tesil som sa z neho a som rad, ze to bolo take dobre finale a lepsi vyhral.
14.6.2009 - 15:53
0

bigi BLOG

 

prosim ta ako si protirecim? ja pisem ze koli hossovu museli odist hraci ktory boli v pitt oblubeny (nepisem nic o vykonoch) mne osobne tam chyba whitney, ked sa pytas.
a to ze tam bol hossa vymeneny a ze odide bolo jasne uz vtedy a preto som bol nestastny z tohto tradeu. ako pisem jeho odchod chapem ale vadia mi na nom dve veci a to tie jeho reci, a to ze iba nathoval vedenie pens
14.6.2009 - 0:15
0

StevenY BLOG

 

Protirecis si, lebo tvrdis, ze si nespokojny s tym, ze zobrali vlani Hossu a tento rok Kunitza, ale bez tych dvoch vymien by urcite nemali take uspesne play off a ked im to vyslo 2x do finale, tak ich nemas za co kritizovat. Ak sa Ti nepaci, ze Hossa vobec prisiel, tak kritizuj ludi vo vedeni Pitsburghu a nie Hossu samotneho. Pytal som sa na hracov, ktori odisli ako priamy dosledok Hossovej nerozhodnosti pocas uplynulej sezony - Whitney neodisiel koli nemu, ale koli tomu, ze potrebovali poriadne kridlo, ktore dokaze vybojovat, pritvrdit. Nemozes povedat, ze Hossa hral zle za Pens, ked tam bol a finale sa vlani skoncilo v polovici juna, tak ake natahovanie, vsak o dva tyzdne na to uz bolo jasne, ze podpisal s Wings. K tomu, ze potom povedal, ze vzdy za nich tuzil hrat je normalna vec, lebo ja som vyrastal v tej istej dobe, ked vyrastal Hossa a hokej, ktory vtedy hrali pod Bowmanom, bol najlepsi v lige - co meno, to clen siene slavy.
14.6.2009 - 16:07
0

bigi BLOG

 

sak to ze nie som nadseny s niektorymi tredemi neznamena ze neboli zle otazka je ze ci by to bole horsie bez nich, a to si nemyslim. Sak ja som nekritizoval v minulej sezone hossu ale shera, a aj to koli tomu ze cena za hraca ktory posezone odide bola velmi vysoka. konkretne koli hossovy odisiel malone, rodak s pitt. ktory bol v pitt mimoriadne oblubeny.
natahovanie bolo v tom zmysle ze podpise rozmysli atd.. a prave preto ze sa nevyjdril hned odisli aj iny hraci, ktory by boli zostali
ja nenarazam na to ze povedal ze vzdy tuzil hrat za wings aj ked je mi to uplne smiessne ba dokonca trapne predstav si ja si tiez pamaam tie timi co hrai pod scotym, a aj tak mi je detroit nesympaticky, cize ale povedat o nhl ze za ten ci onen tym som chcel hrat bla bla bla...ale na to ze ide do timu kde ma najvatsie sancu vyhrat SC co sa mu aj vypomstilo, lebo povedzme si rovno pitt sa formuju a su nabity mladymi hviezdami ktore ziskali skusenosti co teraz zurocili, a myslim ze tento tim bol predurceny na to ziskat SC, je pravda ze det. ma viac hviezd ale ako sa ukazalo nehrli timovo
15.6.2009 - 9:11
0

StevenY BLOG

 

Bigi: Nejdem tu rozoberat dovody, pre ktoore mas radost z vitazstva Pens, To je Tvoja osobna vec. Co sa tyka prestupu Kunitza - neviem, ci vies, ale patri medzi najlepsie hitujucich hracov ligy a keby neprisiel, tak sa netesite zo Stanley Cupu. Pred prichodom Kunitza a Guerina to chvilu vypadalo, ze ani play off nebude. Kunitz prisiel ako hrac, ktory bude bojovat o puky pri mantineli a nakoniec mal v 20 zapasoch 18 bodov (zakladna cast), cize priniesol este aj cosi navyse, nielen to, co sa od neho ocakavalo. O Whitneyho kvalitach viem, ale tento rok sa velmi dobre uviedli Letang a Goligoski - myslim tym, na zaciatku, ked este boli zraneni obaja (Goncar, Whitney) a po navrate Whitneyho sa hra Pens vobec nezlepsila, ba naopak a Whitney mal pri presilovke statistiky 1+5 a v 28zapasoch mal hrozivych -16 v +/- Shero podla mna vie, ze tento rok su na trhu s volnymi hracmi viaceri velmi slusni obrancovia a nebude problem nejakeho ziskat a okrem toho ich bude stat nejake peniaze aj udrzanie Scuderiho, ktoremu konci zmluva. Preto aj kupovali kridlo, lebo vedia, ze takmer vsetkym kridelnikom Pens konci teraz, alebo v buducej sezone zmluva, Z nich by si mali dat ako prioritu Matta Cooka, ktory bude po buducej sezone UFA a v tomto play off sa mi jeho hra naozaj pacila a pre Pens by ho bola skoda stratit.
13.6.2009 - 21:41
0

PalciLM

 

pekne napisany clanok, uplne suhlasim, vid ja....fandim torontu od mojho detstva a nehra tam ziadny slovak, posledne roky sa ani do PO nedostali ale fandim im stale
13.6.2009 - 22:43
0

StevenY BLOG

 

Kazdy si precital moje nazory na vec...dufam, ze kto chcel, pochopil, ze ja tento Stanley Cup Pittsburghu prajem, aj ked fandim Detroitu. Vychutnajte si vitazstvo, gratulujem, v tomto play off Vas tim hral skvely hokej. PalciLM: Mam rozpisany taky troska dlhsi blog o jednej legende Leafs a kto bude chciet, urcite si pride na svoje, len mi to da este nejaky cas, lebo cerpam z niekolkych zdrojov a este sa s tym musim trochu pohrat
14.6.2009 - 4:37
0

PalciLM

 

super tesim sa a urcitre si ten blog precitam
14.6.2009 - 9:02
0

zomi BLOG

 

Legenda toronta...: O Frenkovi Ma. tu uz bolo pisane, tak potom ma v rychlosti napada Borje ...
15.6.2009 - 8:51
0

StevenY BLOG

 

Ani ten nie...este som len zacal na tom pracovat a neda sa mi k tomu dostat kazdy den, ale snad mi to uz nebude trvat velmi dlho
15.6.2009 - 9:51
0

PalciLM

 

mozno Darryl Sittler kto vie
15.6.2009 - 11:03
0

zomi BLOG

 

Hej, ten ma potom tiez napadol, najme ked som si pripomenul ako pichol nasmu Vladovi ten rozhodujuci gol na CC 76 a komentator hovoril, ze hviezda Toronta...
15.6.2009 - 12:04
0

zomi BLOG

 

Viem, poznam to. Tiez mi to niekedy zvykne trvat dlho. Ako Ta poznam, aj ked mas vynikajuce vedomosti, tak si to tiez, ako aj ja este istotne overujes. A to da tiez nejaky cas a namahu.
15.6.2009 - 12:04
0

StevenY BLOG

 

A o niektorych udalostiach nachadzam protichodne informacie, tak sa tym musim trosku prehryzt. Napriklad som cital jednu anglicku knizku o FC Barcelona a pri referencii o Kubalovi, velkej legende Blaugranas polsko-madarsko-slovenskeho povodu, som tam nasiel preklep, ze hraval za Ferencvaros Bratislava
15.6.2009 - 12:44
0

zomi BLOG

 

Slavny sportovy komentator Karol Polak sa raz svojho casu vyjadril, ze v Anglicku mu vysokoskolski studenti povedali, ze hlavne mesto Ceskoslovenska je Brusel a ze nas stat obmyva stredozemne more. Niet nad britsky konzervatizmus. Ale teraz, ked uz do UK chodi ovela viacej nasich obcanov je to uz zrejme ine... Uz nas poznaju lepsie... Kamoska mojej pani mi vravela, ako jej v Manchestri jej domaci gratulovali, ked Slovinsko na ZOH ziskalo v zjazdovom lyzovani zlatu medailu.
15.6.2009 - 15:13
0

kacoo

 

...: ako by som ten blog pisal ja je tam vela veci spomenutych, ktore vnimam tak isto a vela veci s ktorymi mozem len suhlasit...nech si mysli kazdy co chce, ale Pens si zasluzili Stanley Cup a rovnako aj Miro Satan, nic proti Hossovi je to super hrac, ale preco by si ho zasluzil viac ako Satan? preto, ze mal vydarenejsiu sezonu ako on? to je asi jediny dovod, ale hokej nieje len o jednom hracovi a o jeho vykonoch, ale o celom kolektive a myslim si, ze ten ma Pittsburgh vyborny...je tam plno mladych talentovanych hracov doplnenych niekolkymi starsimi skusenymi... podla mna vyhrali zasluzene a Pens fandim tiez veeelmi dlho a fandil som im aj ked boli posledny v lige...a stale aj budem
14.6.2009 - 0:23
0

Mozyakin

 

Ze šatan skoncil na farme......skoro vsade sa pisalo ze doplatil na platovu politiku klubu , ked do muzstva prisiel guerin.....ale že šatan skončil na farme, za to si môže v prvom rade on sam, lebo nepodaval vykony ake sa od neho ocakavali za ten plat co tam mal......ak by šatan hral lepsie , guerin ani nemusel do pitsburghu prist....ale na druhej strane, šatan si SC zasluzil najviac zo vsetkych slovenskych hracov ktory ziskali SC ...ved ked sa pozrieme na statistiky kopeckeho , biceka alebo cibaka ( mikitu nepocitam , on nie je odchovancom slovenskeho hokeja ) , tak ich podiel na zisku SC bol zanedbatelny ,kym šatanov podiel na tohotoročnom zisku SC nebol velky , ale oproti bicekovi , cibakovi a kopeckemu ovela väčší ....ale celkovy dojem z toho že šatan ziskal SC kazi hlavne fakt že behom sezony skoncil na farme , takze z hladiska tohotosezonnych vykonov si SC ovela viac zasluzil hossa ...skratka je to taky paradox , ze šatan v svojej najhorsej sezone ziskal SC , ale aj take paradoxy patria k sportu
14.6.2009 - 15:31
0

alex8

 

Musim poznamenat ze autor tochto bloku mal pravdu ale nemozem snim suhlasit k suvislosti zo satanom,proste to sa nerobi 3najlepsie plateni hrac timu ide na farmu abi mohli stiahnut 38rocneho guerina tom sa proste nerobi to je asi vsetkok
14.6.2009 - 21:41
0

Pepe#27

 

Ja fandim PENS od '88. "Zazil" som teda vsetky SC-upy. Tie prve dva mam dokonca na DVD zopar zapasov. Tiez nepochopim "striedanie" oblubeneho muzstva. Ja som pri PENS stal vzdy, aj ked boli na samom dne. Neviem si predstavit ze by som drzal palce inemu teamu alebo na NHL-ke hral za iny team ako Pittsburgh. To je ako na SVK, narodil som sa ako slovanista, zijem ako slovanista a zomrem ako slovanista... Btw, je mi jedno ci za PENS hra nejaky slovak alebo nie, to s tym nema nic spolocne...
19.6.2009 - 15:52
0

damarcus BLOG

 

Podobne som na tom ja s Rangers...Aj keby hrali proti muzsvtu kde hra 6 Slovakov,tak budem drzat palce Rangers...fandim im od roku 1993,ked som prvykrat uvidel na lade Leetcha.
19.6.2009 - 17:28
0

srnec9

 

Dobrý blog, som tiež fandom Pens a vo veľa veciach s tebou súhlasím. To, že sa Hossa rozhodol ako sa rozhodol je jeho vec sám vie, že sa rozhodol zle. Jeden známi americký komentátor NHL(na meno si za svet nespomeniem) ešte pred sezónou hovoril, že Hossovo rozhodnutie(vzhľadom na situáciu v Pitsburghu a Detroide) sa blíži k hranici šialenstva. Mal pravdu, nepochopím prečo to Majo urobil ako urobil, ale to už je jedno. On ten Stanley Cup raz vyhrá, to je isté, ale som si istý, že v drese Detroidu to nebude.
20.6.2009 - 17:38
0

stojkovic

 

ja si nemyslim ze sa hossa rozhodol zle ... podla mna sa rozhodol spravne a bola to len otazka sporotveho stastia v poslednom zapase .... stacilo aby ta tycka 3 minuty pred koncom nebola tycka ale gol a mohol sa z sc tesit hossa ... a logicky ... detroit je kandidatom na SC posledych 10-12 rokov skoro stale ... a stale su na veducich prieckach svojich divizii ... kdezto pens , nic proti nim ale este v polke sezony to na PO nevyzeralo ...cize logicky sa marian rozhodol spravne , keby ten SC vyhral a detriot obhajil ... vsetko by bolo ok lebo vsetky predpoklady na to boli
25.6.2009 - 11:52
0

40Valcak40 BLOG

 

ja stale fandim len Detroitu aj ked minule PO som to Hossovi prial..
23.6.2009 - 12:37
0

Michael9R

 

vcelku pekny clanocek ale nemam pocit ze miro bol plnohodnotnym hracom timu ... urcite na to ma ale ten vykon nebol to prave orechove
5.7.2009 - 2:45
0

coolin

 

neviem ci si az taky fanusik pens ako o sebe sam pises, ked nevies s kym hraval hossa v utoku.. oh my god, to ma ozaj pobavilo
12.7.2009 - 15:46
0

Pagliuca BLOG

 

tak to som velmi rad
13.7.2009 - 13:46
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.

{{rotabanner=hp_diskusia_neprihlaseny,hp_diskusia_neprihlaseny2}}

Pagliuca

Vlastná fotka Status: ok
 

Mesto: Martin


Fanúšik Extraligového klubu:
MHC Martin

Fanúšik NHL klubu: Pittsburgh Penguins

Obľúbený hráč(i): Lemieux,,Kariya,,Rovnianek,,Bartos*my chceme DELI :)


Dátum registrácie: 30.12.2007 12:27

Počet diskusných príspevkov:
673 (vyhľadať)


Popularita: +5.00
Nepopularita: -5.00
Počet hodnotení: 38

Karma: 20.38%

Kratke spravy

+5 kamo velakrat hovoris az krutu pravdu ktora tu tymto zakomplexovanym a zakonzervovanym blbcom kale oci za co mas moj velky obdiv. kazdy prispevok je velmi trefny, aj podlozeny niecim + celkom realne videnie veci tak ako su. u mna si velmi vysoko!! (NewMHCfan)

-5 len tak,aby si sa uz uvedomil (Maro419)

-5 len tak (Juro z Nitry)

-5 psychicky naruseny jedinec z lazov,ktory ma tazky komplex z Nitry... (88Backo)

+5 ...veľa krát triafaš do čierneho,aj keď to sem tam prepískneš...byť Nitrančanom neznášam Ťa, neviem,ale ja si rád prečítam tvoje aj keď často ironické príspevky na ktorých je aj veľa pravdy a veľa krát sa na nich pousmejem. Máš prehľad a si sedlák ako MY a preto ,aj keď nerád číselkujem za (RHZV)

-5 vyryvac a k z martina (Qwert1231)

-5 podnikateľské aktivity? (Moke19)

+5 Blázon do AC? Moju krvnu skupinu v tomto smere som už davno nevidel, na! (Deividson.)

+5 Zaujimavé názory nie len o hokeji,však my vieme:)(na facebook si to dávať nemusíš:D) (Hokejovyfanda)

+5 plus za reakciu k fanklubu a ich nepochopitelnemu skandovaniu Riha a zaroven ziadaniu odchovancov....dobra reakcia (Didi28)

-5 Mal si odomna +5, ale hlboko som sa mylil. Si len obycajny vyryvac a idiot. Dufam, ze coskoro dostanes BANan, alebo sa uvedomis. (Widush)

+5 sympatak .... (Agent 007)

+5 s nadhľadom (Keso9)

+5 Perfektné argumenty proti hračke mecenášov (KHL). Sám by som to lepšie nenapísal! (Jakub_Thrashers)

+5 +5 pre martinčana (Dusik1313)

+5 Obdivujem ťa, že robíš ankety... Mne by sa to nechcelo všetko sčitovať :))) (PwPIETROO)

+5 a sadneme do tankoch a zrovname Janoslovana... :-D (Mato 1)

+5 Tvoje prispevky tu na HP su pisane s nadhladom, je vidiet, ze ich pise chalan, ktory hokej ma rad a vie o com pise. Tvoje prispevky pre mna su vecne a zrozumitelne.Navyse aj blogy co som od teba dosial preciotal su tiez pisane zaujimavo. (Zomi)

+5 Za triezvy pohľad na finále Stanley Cupu 08/09 (Elvis12)

+5 martinčan a jeho účet !!! nech ti padne na úžitok !!! (BANKA)

+5 Martincanovi dam len +5 :D (Keno103)

+5 Dik za to ze sa ti moj novy blog pacil (16mino89)

+5 Vcelku sa mi pacia tvoje prispevky a ked ta hodnotili Idem a Voldo tak aj ja (Siso)

+5 za tie blogy a tak... :-) Ideees (Voldemort)

+5 usilovnému študentovi, ktorý uprednostní pred hokejom jedine frajerku (teda aspoň tak píše) (Kyle)

+5 Dobrá anketa, len tak ďalej... (P-Cash)

+5 Za najlepšiu anketu, akú som tu doteraz čítal a za to, že si Martinčan nemôžem dať iné hodnotenie ako plus five (Slovex30)

+5 Dobré príspevky a MHC je dobré mužstvo, osobne Vám želám to semi po postupe cez tradičného súpera vo štvrťfinále ! Od skaličana za +5 ! (Romek)

+5 MHC (LP)

+5 aj za to ze si Martincan aj za to ze si ma upozornil na tu chybu :) (Clavicle)

+5 kvality vraj malo byva, ale Ty by si mohol pridat castejsie z Tvojho sudka, bo mne sa mali...;-)...a este toto => (Ssseno)

+5 vela + 5 pre MHC (Filip J. Fry)

+5 dostal som ulohu...ohodnotit cloveka na HP a ty si bol zvoleny spomedzi vsetkych (nahodou)pretoze si velmi inteligentny (bavis sa so mnou) a vynikas schopnostou priamej reci : "daj mi +5 " bol som nuteny prehodnotit tvoj zivot...po preskumani tvojho sukromia som zistil , ze si na tom dost "dobre" a preto ti davam tychto +5 . uzi si to...(nebehaj tolko holy po byte-zvolenska kontrarozviedka). zdar (Zubro)

+5 Pekne objektivne a triezve nazory :) (Hojko)

+5 pacis sa mi...(nazormi) (Dendas)

Vyberáme z blogov

Najnovšie komentáre k blogom

Najnovšie spoty mimo náš výber

HK NITRA
Dominikakesziova 7. Október 2017 15:10 (11)
Překvapující přestup ?
Johan-harju 10. September 2017 11:00 (29)
Kelly je v Edmontonu. Prosadí se do kádru Oilers ?
Johan-harju 10. September 2017 10:26 (24)
Chiasson se připojil k Washingtonu, uspěje ?
Johan-harju 10. September 2017 10:00 (25)
Kemp NHL : Dánsko
Johan-harju 10. September 2017 08:55 (23)
Francouzký zázrak : Amenale Rammel
Johan-harju 9. September 2017 21:02 (27)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 10:48 (27)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 00:46 (33)
Chicago : Podpis
Johan-harju 8. September 2017 16:17 (33)
Boston blízko dohody z Pastrňákem
Johan-harju 8. September 2017 16:06 (29)

Najčítanejšie blog spoty

HK NITRA (11)

Evysledky.com - live športové vysledky
Hokejportal.sk (v2.0) ISSN: 1336-6270 Vydavateľ: Offensive Europe s.r.o. - Všetky práva vyhradené.

GENERATED IN: 0.020675 seconds